Helgen bjöd på..

.. på det ena och andra!
I fredags käkade vi tacos och drog senare på MKV-fest på nya kårhuset. 
Det var i min mening en riktigt rolig kväll som innehöll lite av varje. 
Lördagen blev det en heldag (som han så fint uttryckte det) med Emil, vi åkte en sväng på ersboda för att kika vardagsrumsbord på Mio. Vi kom dessvärre hem tomhänta därifrån.. men vi åkte även ner en sväng på stan där vi inhandlade nya kuddar till soffan, åt mjukglass och strosade runt lite i solskenet. Senare på kvällen åkte vi och kollade på nån innebandymatch där någon kompis till Emil var med och spelade. Efter det åkte vi hem och åt tacos och såg zombiefilm, ytterst romantiskt... hehe.
 
Söndagen har jag ägnat åt en jädrans massa plugg och inte tycker jag att jag kommer någon vart heller. Ajja tur att seminariet inte är förrän på tisdag. 
 
haha på tal om att tacos. I går när jag skulle hacka löken fick jag en extrem reaktion. Mina ögon svullnade upp och tårarna rann som bara den, kunde inte se vad jag höll på med haha.
 

Kommentarer :

#1: mamma

men stackars liten <3

skriven

Kommentera inlägget här :