förträffligt

Haft en otroligt bra hel såhär när jag tänker efter. Egentligen har det inte hänt mycket alls, kanske just därför som den varit så bra? Har bara haft en lugn och skön helg där jag gjort vad jag velat utan att varken vakna upp bakis eller med några måsten.
Fredagskvällen, efter jobbet, spenderades i sängen med film och serietittande. Emil hade lagat hemmagjord pizza till middag tills jag kom hem, himla gott! Helgen har fortsatt i samma tempo sådär.
Igår lördag, blev storhandling på ica maxi, därefter blev det till att göra långkok. Det blev en grymt god älggryta till middag. Kände mig så huslig så. Riktigt gott att få äta köttgryta, tror inte jag gjort det sedan jag bodde hemma?! Så sjukt sällan jag och Emil äter kött (bortsett från köttfärs..), mestdels för att det är dyrt. Men ibland kan man fynda! Som vi gjorde igår, då vi storhandlade, hittade fina karrébitar som vi grillade på idag, mumsigt. Den här helgen har det inte varit fattigt på matfronten iaf!
Veckan kunde inte avslutas så mycket bättre, blev en sväng ner till strömpilen för en fika och lite prat med Heidi, och senare blev det bio med Amanda.

Nu är det dock bara att ladda om, måndag imorgon, yeeess....
MEN det blir en relativt kort vecka, drar hem till Timrå onsdag eller torsdag, yiho!

Kommentera inlägget här :