Trött

Halloj!
Nu var det då som dags att skriva något här igen. Det har varit en intensiv vecka och en ännu mer intensiv helg. Mycket "helg" har det ju inte blivit kan man ju säga. Steg upp kl 5.30 igår för att hoppa på tåget till Luleå... som tog 5 fucking timmar. Det drygaste jag varit med om. Väl i Luleå blev det som sagt jobb på minus30 grader från kl 17-24. Jobbet var ju kanske inte som man hade tänkt sig, så blev rätt besviken på det. Men fick ju ändå se lite artister oså helt gratis så det var ju ändå positigt i någon bemärkelse. Såg bland annat Moneybrother, och han levererade som vanligt!

Efter den kvällen blev det hem till Heidi och sova, dock blev det i vanlig ordning inte mycket sömn för min del. Det blir lätt så när jag sover borta av någon anledning. Vaknade kl 7 och kunde inte somna om. Så jag tog och hoppade på nästa buss till Umeå istället. 

Så nu är jag tillbaka i Umeå igen, efter en 4 timmars bussresa idag som kan ha varit den mest påfrestande bussresan jag varit med om. Jag var så sinnesjukt trött att huvudet nickade till på mig flera gånger. MEN jag har någon slags grej att jag inte kan sova in public då jag är rädd för att typ börja snarka eller liknande. Så på något konstigt sätt lyckades jag hålla mig vaken. 

Men tur då att Emil och jag äntligen fått vår nya säng då! Vi byggde ihop den tillsammans förut och oj så stor och skön den är. Kommer definitivt sova som en gud inatt. Och jag ska banne mig gå och lägga mig tidigt så att jag kan ta igen den förlorade sömnen från veckan som gått. Imorgon börjar veckan om igen, och det är inte något jag ser fram emot.

Kommentera inlägget här :