Står i

Hallåååå där
Jo det är ju som så att bloggen blir lidande då jag knappt har tid att andas längre (känns det lite som ibland). Har varit intensiva dagar senaste veckorna där jag knappt hunnit komma hem från skolan i fem minuter innan jag måste ta mitt pick och pack och åka och jobba. MEN efter imorgon lugnar det nog ner sig liiite, då har vi nämligen slutredovisning på vårt grupp arbete inom projektledningskursen jag läser nu. Sen blir det självstudier för fulla muggar då vi har tenta nästa vecka.
Därefter är det en efterlängtad påskledighet innan det är dags att gå på en ny kurs igen.

Förövrigt fick jag reda på en bra sak idag och det är att jag blir förlängd på jobbet. Så kommer fortsätta jobba 50% till slutet av juni och därefter blir det heltid resten av sommaren.
skönt att slippa oroa sig över det då.

Kommentarer :

#1: mamma

Kämpa på gumman bra att du har jobb i sommar, du och Emil borde boka en resa i september när du har jobbat klart

skriven

Kommentera inlägget här :