run

Tjenatjena.
Tog en liten löprunda såhär på kvällskvisten. Mestadels för att rensa huvudet på tankar och för att få lite energi.
Nu sist jag var i Stockholm så fyndade  jag ett par löpartights, ett par korta. Dom är hur bekväma som helst! Riktigt skönt att springa med korta byxor nu på sommaren också, lufta benen lite. Det enda minuset är att det är lättare för myggen att få sig en bit. 
 
Sprang min vanliga runda bakom husknuten där jag bor i princip. Ett eljuspår inne i skogen, med myrmarker och fin natur. Funtar på att ta en liten skogpromenad nån dag framöver och leta blåbär, bör ju finnas tycker jag?
 
Nä nu blir det till att leta upp någon dokumentär att kika på innan kvällsdags.
Såg dokumentären The Imposter igår, den kan rekommenderas. Rätt obehaglig dock.
 
Löpartightsen!
Summering av kvällens runda. ÄLSKAR min pulsklocka, otroligt bra köp från min sida
 

Kommentarer :

#1: mamma

om du springer förbi myrmarker så kolla efter hjortron

skriven

Kommentera inlägget här :