När vi ändå talar om skor...

För några veckor sedan köpte jag ett par nya joggingdojjor. Ett par nikeisar. Dom är otroligt sköna och snygga dessutom!
Det var liksom på tiden att jag köpte ett par nya efter att ha kört med ett par slitna jäklar som jag ärvt efter mamma, inte konstigt att jag fick ont i princip överallt när jag använde dom.
MEN dom nya skorna alltså, vilken skillnad!
Jag har alltid tyckt att löpning varit så jäkla drygt då det kännts tungt när jag sprungit samt att jag fått ont i kroppen. Men tack vare att jag köpt nya skor har jag nu en rätt förändrad uppfattning.
Jag bara flyyyyger fram i dom nya skorna. Okej där överdrev jag kanske liiite, men det går betydligt mycket lättare att springa i dom nya skorna. Pallar springa både längre och snabbare.
Ha, sjukt att ett par skor kan göra så stor skillnad.
Här är mirakeldojjorna i alla fall:

Nu jäklar ska jag ge löpningen en chans
 

Kommentera inlägget här :