slut

Finns det något bättre än att komma hem efter en alldeles för lång dag och lägga sig i sängen med datorn i knät och bara slösurfa? Nej, jag tror bestämt inte det.
Idag har jag varit i skolan från klockan 9 på morgonen till ca 15.30 snåret, och därefter jobbat 16-20.
Puh, men nu är både grupparbete klart och arbetspasset över.
Jag jobbade ju även mitt sista pass (för nu i alla fall) på Relacom idag. Efter att ha extrajobbat och sommarvikat sedan mars förra året kände jag nu att jag vill kunna fokusera fullt ut på skolan när det är så pass liten tid kvar. Inte för att det har varit några problem med att jobba extra men nästa termin väntar både C-uppsats och praktik, vilket gör att jag inte kommer ha tiden till att jobba.
 
Hursom, det känns otroligt skönt i alla fall att jag är "klar" där nu. Vem vet, jag kanske trillar in och jobbar lite framöver ändå om möjligheten och tiden finns till det. 
 
Nu ser jag i alla fall fram emot att ta mig an andra utmaningar *klyschan*
 

Kommentera inlägget här :