lördag

åh lördag, varför kan du inte vara liiite längre. Känner att jag behöver det.
Efter en allmänt seg och tråkig vecka kändes det utomordentligt bra att vakna upp imorse och bara ligga och dra sig i sängen. Såå skönt att veta att man inte har några måsten i form av skola eller jobb som väntar.

Startade dagen med att prova dessa omtalade bananpannkakor. Hur lätta som helst att sno ihop, en banan + ett ägg. Däremot tycker jag att dom var rätt svåra att steka, gick inte direkt att vända på dom i stekpannan då det inte fick någon fast konsistens. Men ialla fall. Goda blev dom! Känns som något som skulle kunna bli min nya frukostrutin, banantokig som jag är.

Idag blir det en lugn dag, vill ta igen mig efter veckan som gått och gårdagen. Var i skolan mellan kl 10-15 igår, plus jobb från 16-20, därefter blev det lite spontanfestande också. Dock var jag alldeles för seg för att palla hänga på ut till krogen så jag knatade hemöver vid 12 snåret när dom andra drog ut. Så pepp var jag alltså.

Har inte så mycket mer att dela med mig av för tillfället.
*tjejen med det überspännande livet....not*

Kommentera inlägget här :