återigen måndag

Det är galet vad fort veckorna går!
Kändes som det nyss var sommar och nu helt plötsligt är det minusgrader och frost dag som natt. Landade till och med lite snö på backen såhär på kvällskvisten, huvvaligen!

Idag hade vi i alla fall en typ av preliminär redovisning av vårt casearbete, redovisningen var ett test inför en annan grupp som fick agera vårt företag som vi ska hålla den slutgiltiga redovisningen för på tisdag nästa vecka. Spännande! Är bara till att fortsätta öva på talet fram tills dess.

I övrigt idag har jag tampats med hemtentan, det går sakta men säkert framåt. Än är det ingen panik och jag ligger hyfsat bra till så det ska nog gå bra.

Kirrade ännu en julklapp idag också, åh känner mig sjukt nöjd med de julklappar jag lyckats åstadkomma än så länge. Jag älskar verkligen att köpa julklappar också, himla roligt. Synd bara att man inte alltid har råd att köpa det man egentligen vill men eftersom jag redan hunnit fixa tre stycken bara nu i oktober så kommer det nog inte gå någon nöd på kontot direkt.

jaja...
jag svamlar på som vanligt.
Nu blir det att återgå till hemtentan en stund innan sängläge.
Ciao
en av de saker som står på min egen önskelista. Neongula vans, som enkelt går att få tag på ebay (hint till mamma ;) ) haha!

Kommentarer :

#1: mamma

Haha du är rolig du men ebay sånt håller inte jag på med :)

Svar: dom finns här med! på vans onlineshop http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/style/njvneo.html?categoryId=91111&colorCode=NJV5KV
LinaHjort

skriven

Kommentera inlägget här :