update

wheey! Jag överlevde spinningen.
Dessa 95 minuter gick snabbare än väntat. Men jag ska inte ljuga och säga att det gick som en dans. Tungt var det och sjukt svettigt, men ack så roligt. Hade nästan glömt hur bra spinning är. Lyckas alltid bli så peppad när väl musiken drar igång.

Allt kändes toppen efter passet, var dock väldigt hungrig.. och inte blev det bättre då jag och Emil åkte på ica maxi direkt efter passet och handlade. Såå det dröjde extra länge innan jag hann få mat. Detta resulterade i ett extremt låg blodsockerfall för min del (antar jag att det var) För jag blev alldeles yrslig och illamående så när jag väl hade lyckats fått ihop lite mat som jag sett fram emot att äta så kunde jag inte äta mer än två tuggor tills jag insåg att jag ville spy. Så jag la mig på sängen och oj:ade mig och vaknade upp 22.45 och kände mig relativt pigg igen. Såå då tog jag och käkade upp mina kvarlämnade rester.

Som det kan gå hörrni!
Jag blir verkligen som ett litet barn när jag mår illa. Det är den absolut värsta känslan jag vet.. sen så skulle jag även säga att jag har emetofobi (spyfobi) som inte gör saken bättre. Vill typ gråta när jag mår illa för att jag är rädd för att spy... Meeeen meeen
nu ska jag sluta pladdra på om massa sjuka grejer.

Riktigt nöjd med träningsdagen idag i alla fall!
det var väl det jag ville säga
hörs hej

Kommentarer :

#1: mamma

Vad duktig du är gumman,men ta med dig en banan eller drick en gainamax(eller hur det stavas) istället/kramiz <3

skriven

Kommentera inlägget här :