Helg

Igår blev det filmkväll för hela slanten.
Lyckades slita Emil från tv-spelet tillslut så vi kollade två filmer the watch och Ted. Båda filmerna var bra! Jag hade ju i och för sig sett the watch en gång förut men den är ju rolig så helt klart värd att se igen.

Hade ju bestämt att jag skulle träna min sista dag för veckan idag. Så jag skulle uppnå mitt mål att ha tränat 6 utav 7 dagar. Men jag kände verkligen ingen lust till att släpa mig bort till gymmet. Så det fick bli att dra fram Emils "hemma-gym" grejer. Och ja det funkade utmärkt. Körde en massa olika övninhar och det kändes lika tungt som det brukar göra på body pump passen.

Men nu blir det en dusch!
Vi hörs

Kommentarer :

#1: Fanni

så jäkla grym du är Lina! 6/7dagar träning är feting bra, high five!

Svar: Tack! försöker som sagt få in några träningsrutiner igen :)
LinaHjort

skriven
#2: Linnea

Vad duktig du är Lina :) gå in på styrkeprogrammet.se finns massa bra tips på övningar där. Man kan välja muskelgrupp och vad man vill träna (ex. kroppsvikt så kan man göra hemma) finns färdiga program och så det bästa av allt är att det är videor på alla övningar så man fattar hur man ska göra! Den använder jag jämt :-)

Svar: Åh, tack för superbra tips Linnea! :)
LinaHjort

skriven

Kommentera inlägget här :