NH

idag är jag lite små sliten sedan igår då jag, Amanda och Rebecka drog ut.
Först vare bara jag och Amanda som tänkte dra ut, vi hade planerat att gå på en pub som heter lokal där dom skulle ha typ lite pepp inför Umeå open som är nästnästa helg. Lite senare så lyckades vi få Rebecka att komma hem till mig också och hon var mer taggad på att dra på corona (40 kronor inträde innan kl 23) och så var det nå snubbar som skulle uppträda där. Men vi kom till corona fem i 11 och det var då världens jävla kö, hur lång som helst. Så det slutade med att vi gick på NH istället, en liten pub precis bredvid. Vi var tydligen först in där... haha och som mest kanske det var 10 pers där...
Amanda lyckades i alla fall flörta till sig en drink för 40 kronor och kvällen slutade upp med att vi satt och snackade med tr ekonom killar x antal timmar. En väldigt udda utgång men ändå väldigt rolig måste jag säga.
Nu ska jag häva i mig vatten och försöka piggna på mig, solen skiner utanför och jag vill inte gå miste om den,

Kommentera inlägget här :