stål

Får aldrig nog av att kolla på möbler och annat skoj till lägenheten.
Tänkte bjuda på lite blandade saker som jag inte skulle tacka nej till att fylla lägenheten med.

1. Vi börjar med denna skönhet, som är från IKEA! En hurts vid namn Helmer i stålfärg, sååå fin. Kostar bara 299:- dessutom. Skulle vilja ha två sånna på vardera sida om sängen.

2. Denna fina ram från Kii skulle jag inte heller tacka nej till, kopparfärgat är riktigt snyggt det med.
3. Även denna från Kii, en trebent klädhängare, riktigt läcker och enkel, såsom jag gillar det.
4. Här är en riktigt cool inredningsdetalj som jag spanat på länge, en trähand! fyller väl ingen direkt funktion, tycker bara att den är frän, Finns på rum21.se för ca 250 kronor.
5. Vi fortsätter i ståltemat, vill ha denna pall (en billig variant) från ellos, att ställa i typ vardagsrummet eller hallen.
6. Denna snygga lampa, har jag tjatat om förut, men jag gör det igen för den är för fin. Från Mio.
7. Tillsist, en svart, enkel lampa från lagerhaus som jag skulle kunna tänka mig ovanför matbordet i köket, 499:-
 

Kommentarer :

#1: Cammmm

Super snygg ram!!! Vill ha

Svar: me too
LinaHjort

skriven

Kommentera inlägget här :