brist på annat

har suttit och kollat igenom gamla bilder som jag oftast gör när jag har lite att göra. Tänkte att jag ville dela med mig av några bilder som jag faktiskt gillar. Varför jag gillar dom är inte för att jag tycker att jag ser snygg ut på bilderna eller så utan för att jag gillar ljuset och kontrasterna.

 
Bild 1: Min sidecut som jag då älskade så. Hade nog denna typ av frisyr tja.. tre år minst.Gillar dock denna bild då jag tycker att den känns väldigt hård på något vis.
Bild 2: Här hade jag fortfarande sidecut (lite längre dock) och jag var i en period då jag älskade att bära hatt. Det jag gillar med denna bild är skuggan och färgerna.
Bild 3: En closeup som egentligen inte är speciell alls, gillar dock hur ögat känns levande på nå vis.
Bild 4: Fotograferade analogt sista året på gymnasiet när jag läste en fotokurs. Bääästa kursen, älskade att vara i mörkerrummet på skolan och framkalla bilderna, det var alltid lika spännande.
Bild 5: hahah så otroligt konstig bild i överlag. En kväll då jag hade tråkigt och exprimenterade med håret. Inspirerade av la roux och fick till en väldigt konstig fjong på håret. Gillar dock hur bilden gör sig bra i svart-vitt. Och ännu en gång.. hatten.. som jag älskade.

Kommentera inlägget här :