Lördag

Förstår inte vad det är för fel på bloggen, designen ser bra ut tills det att jag publicerar ett nytt inlägg då ballar hela designen ur? skit drygt! Har i alla fall kontaktakt kundtjänsten här på blogg.se om problemet så får väl se vad jag får till svar.
Väldigt seg helg måste jag säga..
Inge pengar har man heller (knappt) så igår spenderade jag fredagkvällen med att plugga lite och att bara sitta framför datorn, väldigt segt. Idag är det tråkväder, snö och blåst... fy! När ska våren komma på riktigt undrar jag..
Ska strax bege mig till camilla iaf, ska väl se film oså. Någonting måste man ju göra när det är helg.
Har dessutom ett dilemma som jag måste reda ut, hoppas på att få nå lite bra vägledning. Kan inte reda ut det själv känner jag.
Båda valen har sina för och nackdelar om man säger så.
Känns väldigt deprimerande om jag ska välja det ena valet iaf.. men samtidigt är det bra på ett sätt....
HMMMM
ja inte blir jag klokare av att skriva om det här.
SÅÅÅ hejdå

Kommentarer :

#1: Linnea

Eller hur. Hatar när man måste välja och inget kanske blir riktigt som man tänkt sig.. Men de löser sig nog :)

skriven

Kommentera inlägget här :