Virra omkring i Umeå

Idag har det varit en massa fläng fram och tillbaka kan jag lova.
Efter frukost så tog jag initiativet att ge mig ut på en promenad och kika lite, hade tänkt hitta huset på campus där mitt upprop kommer vara! Det var inte det lättaste att hitta vill jag lova, campus här är väldigt stort och humanisthuset som jag skulle till låg typ längst bort. Efter många omvägar så hittade jag tillslut dit, sen var ju problemet att hitta tillbaka... men det gick ganska lindrigt. Hade heller inget paraply så kände mig som ett fån när jag gick där i regnet och blev blöt och såg helt borta ut.
Sen tog jag en sväng in på ica och handlade något att göra middag av, det får bli thaiwok!
När jag precis klivit in genom dörren och satt mig i soffan så ringer simon och säger att jag ska gå ut för att han och Jonathan var nästan framme vid ålidhem (där jag bor för tillfället). Simon skulle köpa bil här uppe så därför tvinga jag han att komma förbi mig också i samma veva! Det blev till att dra ut och flänga igen då... simon och jonathan skulle till biltema som låg på fogvägen. Dock skrev jonathan in fogDEvägen i gpsn.. så vi hamna helt åt helvete! Men tillslut så kom vi rätt i alla fall. Väl där så köpte jag mig ett paraply, så att jag slipper bli blöt nästa gång jag ska ut och vandra. Nu har jag i princip klivit innanför dörren igen, så nu tänkte jag laga middag sen blire nog chillmode resten av kvällen.
Bjuder på en bild på universitetsområdet här, så att ni förstår hur stort det faktiskt är!

Kommentera inlägget här :