Torsdag

Igår var ingen bra dag, mådde inte tip top i förkylningen (vilket jag inte gör nu heller..) och sen så var det lite annat också. Men men
Idag hade jag egentligen en föreläsning om studietips osånt på förmiddagen, men jag fick då lov att skippa den då min hosta har eskalerat till den värre sorten. Vill inte sitta inne i en hörsal och hosta sönder... men måste nog släpa mig till skolan till föreläsningen som är på eftermiddagen då den är viktig.
Tänkte i alla fall bju på några bilder från maskeraden i tisdags, knäppte med telefonen så dom är inte precis asbra men ändå..
haha ja.. såhär "snygg" var man alltså

Martina och Amanda var lika snygga :D
Anna var fiskedamm! haha klockrent, alla fick fiska också, så fick man en karamell.
Hon vann "kvällens bästa utklädnad av nollorna" och kammade hem 6poäng till vår nollegrupp, askalas!
Dennis!
Faddrar
Anna!
Faddrarna Patrick och Erika var grease och gjorde en liten show
Limbo inne på corona
Dennis gillade min peruk
Det gjorde Hampus med..
Rebecka och Johanna

Kommentera inlägget här :