Rolig kväll!

Känns sjukt att vara bakis på en onsdag, inte allt för ofta det händer..
Men hade en sjukt rolig utekväll igår faktiskt, så det får vara värt att vara lite bakis även fast jag ska vara i skolan 13-17 idag....
Men i alla fall, kvällen började med att vi förfestade hos en av våra faddrar som heter Johannes, han bor på haga så det var en bit att gå, sjukt ont i fötterna idag. Där satt vi över 20 pers och trängdes på 40kvm, men det gick bra.
Vi körde lite lekar och surrade en massa, dessutom bjöd faddrarna oss på shot så full blev man alltid..
Vi utförde också ett av våra nollningsuppdrag som gick ut på att knäppa kort på hela gruppen på ett udda ställe, så vi klämde in oss alla på Johannes toalett, haha sjukt trångt, men vi lyckades!
Runt halv elva tiden drog vi oss bort mot krogen, corona närmare bestämt. Det var sjukt mycket folk där. Mer folk än vad det är hemma på krogen en helg liksom och då var det ändå en tisdag igår? tycker det var fascinerande haha, men det beror ju självklart på att det är nollning och allt sånt nu. Fanns några dansgolv att välja mellan, men vi höll till på det där dom spelade gamla godingar, lätt att dansa till och låtar som alla kan.
När det var dags att kila hemöver så ville jag typ dö, hade så sjukt ont i fötterna, en promenad som annars max tar en kvart gick kanske på 40 minuter igår? eller nåt sånt... fick ta småsmå steg, för mina fötter pallade inte att gå, satt mig t.o.m. på backen 2 gånger och vilade haha. Men eftersom jag var ute och gick sent på natten själv så ville jag inte dröja allt för länge... Men tog mig tillslut hem och då blev det typ däckning i sängen direkt.
Så det var kvällen ganska detaljerat.
Tänkte bjuda på lite bilder :)
haha Dennis
Amanda var på G!

Kommentera inlägget här :