Godkänd

Idag hade vi alltså föreläsning om tips inför hemtenta nummer 2. Lärarna hade ju nu rättat vår första hemtenta och skulle därför gå ingenom saker som vi borde förbättra till nästa.
När dom gick igenom alla de grejjer som vi måste förbättra så kändes det som att jag hade gjort alla de fel man kunde i mitt skrivande på första tentan så jag var sjukt nervös innan jag skulle få tillbaka den och se resultatet. Innan vi fick tillbaka den så visade lärarn även statistik över resultatet för hela klassen.
5% av klassen fick VG , 26% fick U (!!) och resten fick G och jag var en av dom som hade tur nog att få G.
Nådigt skönt det kändes!! Var helt inställd på att det skulle stå U på mitt papper, men inte då.
Just nu sitter jag och skriver hemtenta igen... sjukt jobbigt och tidskrävande.
Sliten hemtentare:
hahaha
hej då

Kommentera inlägget här :