Första dagen klar!

Ja, idag var det alltså första dagen in school.
Hade upprop klockan nio med lite information och så vidare, sedan delades vi in i grupper, jag hamnade i grupp 2 i nollningsgruppen och grupp 3 till en uppgift som vi fick som ska vara klar på fredag. Den går ut på att vi ska intervjua en person som går i samma grupp och skriva ett personporträtt på den personen. Jag intervjuade en trevlig tjej som heter Amanda! Våra faddrar guideade runt oss lite på campus oså, sen fick vi jobba lite med vår uppgift, så kom hem från skolan för en stund sedan, sprang in på ica ålidhem och köpte några paket nudlar (haha...) men hinner ärligt inte med att laga någon mat idag.. För ikväll börjar vår nollning, ska samlas utanför skolan igen vid 7 och då bär det iväg till mariehem där vi ska spela brännboll! Tydligen så ska vi ha vita t.shirts på oss, fick lite panik när dom sa det, för jag har ingen vit t-shirt med mig... så jag och Amanda pallrade oss ner till stan och köpte nån billig tisha på stadium. Det får duga!
Fan va lågt blodsocker jag har alltså, är helt skakig, måste slänga i mig lite mat nu alltså..

Kommentera inlägget här :