En lördag on my own

Blev ju som sagt lite partej igår, det var ruligt. Och för en gångs skull så drog vi på en krog nere på stan än corona som ligger på universitetsområdet. Kvällen/natten avslutades med lite käk på max, sen blev det bussen hem och däcka på sängen.
Vaknade klockan 13 idag, woopsiii. Men det är ju lördag, så skit samma. När jag piggnat på mig lite tog jag en promenad ner till strömpilen och handlade på ica maxi. Det blev två tunga välfyllda påsar... hade ingen lust att släpa dom hela vägen hem så jag tog bussen tillbaka, haha. Man får vara lite slö ibland...
Dagens middag fick bli tacos.. Först kändes det lite mobbat att jag skulle ställa mig och laga tacos till mig själv, men jag var så jävla sugen på det så fick bortse från det.. Dock blev det massa mat över... drygt, så får väl käka tacos imorgon med, för att slänga mat går ju inte för sig!
Ikväll blir det slappt i alla fall, tänkte dra ner någon film och ta det lugnt bara.
Bjuder på lite bilder från igår.
Martina och Johanna
Fredrik och Nils
Amanda och Elin har en djup konversation... om något haha
Min "mysmiddag" för mig själv idag!

Kommentarer :

#1: cammeneewllee

VILL ÄTA.C

skriven

Kommentera inlägget här :