död

Jepp, som rubriken säger så känner jag mig helt jävla DÖD... gah, känns som att jag har supermycket att göra den här veckan och jag vet inte vart jag ska börja riktigt.
Idag på skolan hade vi i alla fall biblioteksvisning, det fanns många bra platser där som man kan sitta och plugga på. Funderar starkt på att dra dit nästa vecka och tentaplugga.. Ja, sen efter visningen fick vi introduktion till en ny uppgift som har deadline på fredag, bläää... sjukt dryg uppgift också. Menmen..
Nu ikväll har jag läst liiite kurslitteratur, sett gossip girl (hehehe) och ätit varma mackor med svampstuvning på, så jädrans gött!
Nu tänke jag ta en dusch sen blir det till att läsa lite mer kurslitteratur skulle jag tro.
Ciao
"Bibliotekets konstverk" en spegelklocka som styrs av datorer, riktigt frän faktiskt.
gick förbi där när klockan var precis 13.37 (Eliiit) hahaha
Mina goda mackor, dock ser dom ju ganska motbjudande ut på bilden..

Kommentera inlägget här :