Dagen före...dagen

Idag kom Lena och Tobias tillbaka till Umeå igen, så nu är jag inte all by myself längre, det känns bra. Vi lagade en god tacopaj till middag, smaskigt. Sen blev det en liten promenad.
Jag överlevde ju bussfärden ner till stan förut också, det var inte precis svårt haha... Var in på telia, så nu är allt löst med min iphone. Känns bra.
Hade tänkt ha lite gossip girl maraton nu sen blire väl en dusch och sen typ sova.... för imorgon börjar ju skolan. Shit, det känns sjukt alltså.. men det blir nog bra. Ska bli roligt, dock är jag lite smånervös. Som tur är vet jag ju vart jag ska gå oså, så att man inte kommer försent första dagen, det hade ju varit lite pinsamt.
Menmen, nu blire GG
Uppar imorgon om hur skolan gick (om jag får tid)

Kommentarer :

#1: Emelie

Lycka till med skolan i morgon nu! De kommer gå kanoners! Och njut av din nollnings vecka innan du måste börja plugga ^^ Som jag måste göra denna vecka . haha!

skriven

Kommentera inlägget här :