personporträtt

Det första vi fick göra på den här utbildningen när vi började i september det var att första dagen, dela in oss två och två för att intervjua varandra och skriva ett personporträtt om varandra. Lite nervöst att dela in sig 2 och 2 när man inte känner en pers! Men hur som haver så blev det Amanda jag intervjuade och hon intervjuade mig. Nu när vi har momentet text och form så ska vi bearbeta våra personporträtt texter som vi skrev då och dessutom göra en snygg design på dom i InDesign så att det ska se ut som ett riktigt tidningsrepotage.
Så idag tog jag och Amanda lite bilder på varandra som vi kan ha till.
Tog dom med min kamera så jag passade på att ändra lite kontrast och färger oså i PS.
Passade på att byta profilbild på fejjan också till denna. Trots att jag inte gillar hur ploffsig jag ser ut på den här bilden så var det dags att ha någon "seriös" bild.
Amanda!

Kommentera inlägget här :