Kvällish

Det får bära eller brista imorgon på tenta, jag har pluggat som en dåre och gjort mitt bästa, vad mer kan man göra?
Sååå jag hoppas det kommer gå bra!
Men inte hela världen om man skulle bli underkänd heller, liksom det är ju ens första salstentamen någonsin.
Men självklart eftersträvar jag ju inte ett U
Efter tentan imorgon hoppar jag på bussen till Timrå!!
Wieee, ska bli så roligt att komma hem en sväng.
Ser verkligen fram emot det.
Nu blir det läsa igenom anteckningar en sista gång sedan sova
Imorgon ska jag packa, sista spurten inför tentan (den börjar kl 16), handla lite, förmodligen laga något slag mål mat också?? Så det lär nog bli rätt intensivt imorgon med.
Men jag uppar igen imorgon, förmodligen då pressen över tentan är över då jag sitter på bussen rullandes neröver!

Kommentera inlägget här :