Huuuungrig

Skönt att inte ha något på skolan idag, typ första dagen sen vi börja typ?
Sov till halv 10, sen hade jag tvättid vid 10 och där spenderade jag några timmar, hade sjukt mycket tvätt. Men nu är det gjort, skönt. Har även städat lite och röjt undan. Efter städningen så drog jag ner på maxi och handlade lite också. Hatar när jag har storhandlat och sedan måste gå hem med kassarna... sjukt drygt, dom skär ju in i händerna på mig. Hade inte klagat över att ha en bil haha, men man måste ju röra på sig lite också! Nu är kylskåpet fyllt igen. Just nu har jag spagetti och skink/parmesan sås som puttrar på spisen, hoppas det blir gott!! Är sjunkt hungrig, mina händer skakar till och med haha.
Jaja efter middagen blir det lite plugg som vanligt...
har datorn i köket medans jag lagar mat så att jag kan lyssna på spotify
haha dålig cambild från köket

Kommentarer :

#1: Anonym

Vad duktig och huslig du har blivit :) facebook och datorn medan man lagar mat is the shit! ;) Kram sis

skriven

Kommentera inlägget här :