Chill

Drog till skolan vid halv tio tiden idag, hade introduktion till det nya momentet, så vi hade en kort föreläsning om journalistik och fick en uppgift tills imorgon, som vi även ska ha ett litet seminarium på på torsdag, vi ska i alla fall skriva en nyhetsartikel! Ruuligt, äntligen börjar vi hålla på med roliga saker! Vi hade även en lektion i inDesign, har ju jobbat med det programmet förut och det vi gick igenom idag var väldigt standard så det var inte direkt svårt. Jag måste skaffa indesign och typ photoshop till min dator känner jag, vill ha något att pilla med!
Men men, väl hemma från skolan hade jag tänkt laga nå go mat för jag var extremt sugen på något gott för en gångs skull. Men, med ett nästintill tomt kylskåp kommer man inte långt, så det fick bli att värma på en matlåda från frysen. Imorgon har vi ingenting i skolan förutom plugg hemifrån då, så då hade jag tänkt städa, handla och tvätta, kan behövas.
Sen på torsdag/fredag kommer mina friendos hit, Camilla och Simon, kommer bli supernice
Nej nu ska jag väl ta tag i nyhetsartikeln.
Bjuder på en fin bild:
haha... snygging

Kommentarer :

#1: cmmmaee

totally ååååsum

skriven

Kommentera inlägget här :