shoppat

Efter umeågalan drog jag och Amanda ner till stan. Anledningen till varför jag åkte dit va för att kolla på någon vinterjacka, hittade 2 stycken rätt fina, så får se vad det blir. Kollade även runt på mysigt julpynt, är väl dags att inhandla sånt! En sväng på systemet blev det ju också inför morgondagen då det blir först laserdome sen förfest hos mig sen utgång.
Bik bok hade 50% på allt i hela butiken just idag, såklart råkade ju jag och Amanda snubbla in där.. haha
Jag köpte detta:
hahaha dåligaste bilden ever.. men en svart vanlig skjorta som jag fick för 99kr plus smyckena för 99 respektive 40 kr
Fick en halsduk på köpet också!
Fick bli lite hårinpackning också, har provat schampoot och balsamet ur denna serie som jag tycker är super så värt att prova inpackningen med.
avslutade rundan på stan med sushi som jag köpte med mig hem. mee love

Kommentera inlägget här :