Idag är det Camillas dag

Idag fyller min gamle vapendragare 20 bast!
Herreguuud, va tiden går fort. Nu börjar vi alla bli gamla, snart är det ju även min tur att träda in i 20träsket.
MEN idag är det Camillas dag och jag kunde ju inte vara mer deppig över att jag befinner mig i Umeå i helgen.
Vill hem och fira min bästa vän ju.... så jävla typiskt att jag måste åka hem nästa helg för att vara hundvakt och därför inte kunna åka hem den här helgen för att jag inte har råd.
Blev nästan lite ledsen när Camilla berättade vad hon och tjejerna skulle göra i helgen som jag inte kan vara med på.. så jävla trist. Känner mig så långt bort från verkligheten. Vi har ju liksom firat varandras födelsedagar tillsammans så långt bakåt jag kan minnas.
Ska försöka komma över det här...
men det blir ju inte bättre av att veta att min helg kommer bestå av typ plugg... osså vet man allt skoj dom gör :(
BLÄ.
Men jag hoppas din dag och helg blir super vännen, jag får fira dig härifrån helt enkelt!
GRATTIIIS <3 !
Bild tagen på Camillas födelsedag förra året då hon fyllde 19

Kommentarer :

#1: Linnea

Ja hålller med! Hade varit kul att vara hela ligan :-) som på den gamla goda tiden :D

skriven
#2: Emelie

Men vi få ta och göra nå skoj då du kommer hem också Lina :D Va ju ett tag sen vi sågs allihopa nu :)

skriven
#3: mamma

Du hade kunnat åkt hem om du velat,det hade vi fixat!

skriven

Kommentera inlägget här :