bakaa

Jag som skulle plugga i helgen... blev inte mycket gjort på den fronten! Men jag har verkligen inte varit på humör för det heller. Igår var en sämst dag, var inge rolig att vara runt igår. Sur, grinig och deppig
Men idag känns det bättre! Vänder fort det där.
Jag och Emil var bort och handlade förut, jag skulle köpa ingredienser till min chokladcheesecake som står i ugnen just nu! Ska ju bjuda på den hos Annas glöggkväll ikväll. Hoppas den blir god!
Dom hade även sinnesjukt bra pris på laxfiléer! 39.90 för ett pack! Var ju bara tvungen att handla det då, för dom kostar ju typ 80 kronor styck annars, om inte mer. Dyrt med lax, men det är seriöst det godaste som finns.
Hittade även en jättegullig teförpackning "christmas collection" verkade vara smarriga smaker i också, så Emil köpte den till mig. Ska nog prova en kopp strax!

Kommentarer :

#1: mamma

vilken rolig :)

skriven

Kommentera inlägget här :