Helgen

Tänkte att jag kan summera helgen, bara för att.
I fredags var jag hos Danne med Emil, Danne och Olsén. Vi satt mest och surra och drack lite.
Sen vid 12 fick vi för oss att vi skulle till stan.. (var inte alls pepp på det) Jag som är poor tyckte det var ytterst korkat, men vi drog bara in en snabbis på irish (gratis är gott) och sen Max och sedan home.
Lördag: Jag och Emil spelade lite sims, vi testade "Nightlife" hehe. Sen drog vi hem till mig och kollade på hockeyn, sop Timrå förlorade iiiigen. Jaaa sen efter det drog vi till Sjöberg, där vare jag, Emil, Sjöberg, Olsén och Danne.... lyckat, en tjej och fyra killar... Vi spelade Black jack (som jag nästan lärde mig), sen spelade vi Buzz där jag självklart vann! haha. Ja och så spelade vi NHL också...?? Jag NHL? haha ja, det var jävligt rörigt må jag säga.
Ja sen blev det en hel del flum framför chatroulette också.. eller rättare sagt så var det Danne o Sjöberg som flumma där, men Emil gick lös med min kamera så jag lär ju lägga upp lite bilder på FB.
Men det var min helg i alla fall.
NU ska jag spela sims :)

Kommentera inlägget här :