Om födelsedagen

Jag hade en riktigt bra födelsedag igår ändå trots att den inte var som den har varit dom senaste 19åren, typ. Dagen började ju med att Emil sjöng för mig på morgonen och att jag fick hans superbraiga present, sedan somnade jag om en stund. När jag vaknade klädde jag på mig lite snabbt och drog på systemet. Sedan blev det storstädning av lägenheten. För runt 7 tiden kom girlsen hit som jag bjöd på lite gofika. Hade bakat en cheesecake sen fick dom bedöma mina extremt stora lussebullar. Efter vi fikat blev det lite förferre av det hela, Amanda tog fram Emils gitarr och det blev lite allsång (falsksång...) sjukt kul. Och eftersom Veronika är 92a och skulle ha en chans att komma in på Scharinska dit vi skulle så åkte hon, Rebecka och Johanna in lite tidigare medan jag, Sofia och Amanda blev kvar ett tag till. Haha vi dansade och skreksjöng som nå idioter till the killers, timo räisänen och håkan hellström.. så fint haha.
Väl inne på krogen vare dubstep kväll, jävligt nice faktiskt!
Rundade av kvällen med ett sedvanligt besök på Max. Sen hoppade man på 02.20 bussen hem. Finfin kväll!
Nu ska jag slå på mitt nya Wii som jag fick av Emil, måste ju testa mariokart!!!
Bilder från igår;
fikatime
fikat fick tummen upp? eller??
likadana stor... såklart
snöööade lite när vi drog mot Max

Kommentera inlägget här :