Middag

Vilket fint väder det har varit igår och idag, otippat! Jag som på allvar trodde att det hade blivit höst... men jag hade då tydligen fel.
Idag blev jag bortbjuden på middag hos farmor och farfar, härligt! Slappa man bekymra sig över vad man skulle laga för mat då. Blev fläskfilé, potatis och kanske det godaste som finns: svampstuvning!!!
Mumsigt.
Satt och pratade ett tag efter maten om flytten till Umeå och allt där till. Farmor och farfar ska köpa en dammsugare åt mig, så himla snällt! Inte direkt det roligaste att lägga pengarna på själv..
Gick även ner till farmor och farfars grannes hästar och matade dom med lite morötter, creepy! Trodde dom skulle bita i mina fingrar men det gick bra haha.
Söthästen

Kommentarer :

#1: Elin

Är det en iphone app du använt för att göra effekten på bilden?

skriven
#2: Anonym

Är det en iphone app du använt för att göra effekten på bilden?

skriven
#3: Lina

Elin: Ja, hipstamatic prints heter den, man kan välja mellan olika linser typ och olika blixtrar oså! ganska bra :)

skriven

Kommentera inlägget här :