Are you telling me that this is the last time

Hello dagen har gått ganska segt fram idag om jag får säga det själv.
Vaknade runt 10 tiden, käka frukost och gick en sväng med dogge. Sen blev det lite datorsittande....
sen lite plock och städ i huset. jae sen blidde det till att laga middag ( gjorde det igår med - kycklingwok) det fick bli egen gjord potatismos, köttbullar och brunsås, helt OK.
Mamma och pappa tjatar på  mig at tjag måste börja göra mer hushållsskit så vad gör man.
Men tror det är bra att jag börjar laga mat, man ska väl förhoppningsvis flytta hemifrån någon gång...
Kan ju vara bra att veta hur man t.ex. kokar potatis då! he he he...
Just nu sitter jag med klägg i hövve.. sliiingor.
fresh..
Vill att mitt hår ska ha lite av denna nyans, som jag hade sommaren 09? :
mindre snygg bild, men skiiit samma
Kort hår jag hade där också??!!

Kommentera inlägget här :