What a day!

Klev upp halv 11 imorse (sjukt jobbigt, hade velat sova till 12 minst...) för att följa med mamma på en prommis.
Sjukt vaaarmt
Senare skulle jag ut och övningsköra, men vi hinner inte mer än att komma ut på motorvägen, då någonting smäller till och batteri lampan lyser.. såå fick svänga in på en såndär liten avfart man kan stanna till på efter motorvägen och försöka reda ut det. MEN DÅ DÖR BILJÄVELN, startar icke, så det hela slutar med att pappa får komma och hämta mamma och mig och sedan bärga hem bilen. Säger bara : TUR att man hann svänga av och inte blev stående mitt på motorvägen.

Menmen, vad mer har jag gjort idag
hmm.. skrivit klart allt skit inför muntliga svenska nationella på måndag

snart ska det kikas på hockey också!
men just nu sitter jag och kopplar av och njuter av att titta på Peace&Love videos på youtube.
VILL ÅKA IÅR, MÅSTE ÅKA

här har ni en video som nå städgubbar filmade på söndagen då festivalen var över
sjukt vacker omgivning

Kommentarer :

#1: Nathalie

Hejsan vännen!

Har du lust att svara på dagens fråga i min blogg?



- Gillar du choklad?

OM, vilken är din favorit?



Kram

skriven
#2: SKUM MÄNNISKA SOM ÄLSKAR ATT KOMMENTERA (julia)

::D

skriven
#3: sofia

fin blogg!

skriven
#4: linnea

Haha vad jobbigt med bilen xD

skriven

Kommentera inlägget här :