Random

En lista, i brist på annat


Brukar du komma i tid:
Jarå
Vad hade du i din mun senast:
juice

När mår du bra: När jag inte känner någon press eller måsten och då allt bara flyter på
När blev du fotad senast: Hmm hmm, var ett tag sedan.
Hur känner du dig nu: Lite seg, lite less
Kan du laga mat: kan säkert om jag vill, men jag vill inte
Vad pluggar du: just nu: religion, foto, tyska, matte, media, grafisk kommunikation ... he he
Vad tycker du om fötter: äckligt
Är du smart: Om jag vill, nämen, det beror på vad det handlar om.
Vad har du på dig: Leggings och ett linne
Är du aktiv i skolan: Inte just nu, säger bara STUDENTEEEEN NUUURÅ
Vad saknar du: oj, näe.. jag.. näe
När och varför grät du senast: haha...
Var det pinsamt att svara på det: svarade inte
Hade du en bra kväll igår: Den var väl inge speciell precis
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Vad ska du göra i sommar: Peace&Love, och förhoppningsvis göra spontana grejjer såsom resa m.m. Jobba kanske det blir också.
Är du nöjd med ditt liv: Ska väl inte klaga
Vad vill du jobba som: Soffpotatis, nämen.. hmm, något roligt, musiiik!
Har du tråkigt just nu: Jaee
Vad gör livet värt att leva: Livet som det är
Vad i livet ångrar du: att man kanske inte tagit till vara på vissa saker..
Är du musikalisk: Nej
Vad lyssnar du på för musik: Rock, Pop, indie, folk, elektronika, typ det..
Kategoriserar du dig själv i någon stil: No
Är du bortskämd: Njaeee, jag vet inte.
Är du trött: yes
Vad gör du imorgon: går i skolan och förmodligen gör något roligt eftersom det är sista april!!


Din/ditt första

Operation: Halsmandlarna
Piercing: I öronen, om inte det räknas, så i naveln
Bästa vän: Camilla och Simon I must say
Pris: Inte den blekaste
Sport du utövade: skidor 
Husdjur: Katt
Semester: Grekland
Konsert: ojj, gf07 eller timo 07hösten.
Riktiga kärlek: lä väl va Anton det då


Din favorit/dina favoriter

Filmer: Harry Potteeer, nej men, jag vet inte riktigt.

Tv-program: The big bang theory och gossip girl
Musik: gah, svårt att säga
Drycker: fanta, trocadero, vatten
Sport: Hockey, att kolla på
Plagg: Lär väl va min halsduk som jag har på mig JÄMT då.
Skola: Timrågymnasium..
Bok: Harry Potter, haha nääämen, vet ej


Just nu

Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: ska och ska, men borde plugga...
Lyssnar du på: Johnossis nya, så jevla bra
Väntar du : Ingenting
Tittar du på: dataskärmen


Vad du föredrar på det motsatta könet

Läppar eller ögon: Ögon!
Kramar eller kyssar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: armar, så fort jag tänker på ett par snygga armar så kommer alltid den där snubben på Peace&Love som spelade bas i Kleerups band upp i huvudet på mig, fyfan, han hade snygga armar alltså...
Busig eller lydig: Båda.

Kommentarer :

#1: Bea Kerttu

japp, hon är det :D

skriven

Kommentera inlägget här :