Rise and shine

Yes, jag vaknade för cirka 15 minuter sedan.
Kände mig utvilad konstigt nog.

Gårdagen var riktigt rolig, förfesten oså var nog bäst. Eller ja
Tjejerna som hyrt bergeforsparken lyckades knåpa ihop en grym fest i alla fall!
Mycket folk, från stan oså inte bara timråbor (puh) Vi dansade och hade oss.
Helt okej full man ju också, så inga bravader. DOCK fick jag skitont i mina fötter i slutet av kvällen
av mina skor. ojoj, det var äkta pain. Har ont nu med.. hmm. Men det är smällar man får ta.
Skulle vara roligt att se lite bilder från kvällen, men det är Camilla som stod för dom, så man får allt vänta.
Btw, dåligt dyrt för en cider, 55 spänn?? aah blev ju ruinerad bara av att köpa en.. FY.
Men ja, festen får 4 av 5 toasters.

NU måste jag ta och äta nått innan jag svälter ihjäl.

Kommentera inlägget här :