Nyklippt

Ja då var det klippt.
Håret blev bra, jag är nöjd!
Tunnade ur, klippte upp, toppade, och snyggade till luggen och ena sidan.
En Lina frisyr kort och gott. Har sett ut såhär förut i håret.
Som mamma sa "Lina varför ska du klippa dig för, måste du alltid va så cool i håret, du kan väll ha lite mer neutralt"
Mitt hår är inte gjort för att vara neutralt, hade helst av allt klippt sidecut som jag älskar, men det får vänta. Håret måste vara någorlunda långt inför studenten och allt så man kan göra någon fin håruppsättning (ja jag tänker då på allt...)

Såhär blev det:
(Bilden är dålig,men ni kan ju jämföra med Före bilden i inlägget under)


Serious face!

Kommentarer :

#1: cam

de var floffigare förr : )

Nu

ser

jag en

kind meeed

!!

skriven
#2: Cami

Ne vi är inte en del av de neutrala folket.

skriven
#3: melissa

du passade i det :D

skriven

Kommentera inlägget här :