Irony

Jag får liksom ingen orndning på mitt liv, det kan va så förfärligt, det kan va så bra.

Citerar Winnerbäck.
Funkar bra idag.

Idag åkte jag på stan med mina guldklimpar, fick bli lite "tröst"shopping.
Shopping tycks ju alltid få en på bättre humör. Jovisst hade riktigt trevligt på stan med babsen.
Fick med mig en väst hem från återkommande mode, 47 kronor! riktigt fin var den. Och en tröja och en halsduk från HM blev det också. Nöjd tjej.

-
Allting känns så avlägset, ingenting känns på riktigt. Fan va likgiltig jag känner mig. Bryr mig inte längre.. kan inte vara ledsen på riktigt längre, fast att jag egentligen borde vara det. Kan inte vara riktigt lycklig heller.. Fattar inte? Varför känns allt så meningslöst, ingenting spelar någon roll liksom. Man bara kommer och går utan att egentligen känna någonting. Förväntar mig ingenting heller.. aaah, får frispel på mig själv.
Är jag dum i huvudet?

Kommentera inlägget här :