Brand new eyes

Paramore släpper snart sitt nya album "Brand new eyes" närmare bestämt sista september tror jag.
Har själv inte lyssnat på det än, men det finns tillgängligt på spotify (för dom med premium).
Ser faktiskt fram emot det nya albumsläppet, var ett tag sedan dom kom med något nytt nu, eller ja 2 år sedan.
Dom var ju riktiga storfavoriter hos mig förut, när jag var inne på sån musik. Men ja, inte lika in to that stuff längre om man säger så. Men jag gillar dom skarpt ändå, så det ska bli roligt att se vad dom har att komma med.
Dessutom så kan man ju inte undgå att tycka att Hayley Williams fortfarande är världens snyggaste tjej.
Jag hade lätt haft hennes utseende.

Sen för alla Paramore fans kan jag ju tillägga att dom spelar på Debaser i Stockholm 30 November!
En konsert som jag själv jätte gärna skulle vilja gå på


Kommentera inlägget här :