En låt som:

har gjort mig glad: winterland - Melody club
har gjort mig ledsen: I have nothing - Noah and the whale
jag vill dansa till: animal - Miike snow
jag vill dansa ännu mer till: sixteen - Timo Räisänen
lugnar ner mig: Feels like sand - Anna Ternheim
jag lyssnar på för att bli pepp: My delirium - Ladyhawke
påminner om kärlek: Someone new - Eskobar, Heather Nova
påminner om gamla tider: surrender - Billy talent
påminner om ångest: Hurricane Gilbert - Håkan Hellström
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Vals för satan (din vän pessimisten) - Kent
lyssnas på i ilska: fuck you it's over - glasvegas
är väldigt, väldigt bra: she spider - Mew
jag lyssnar på när jag är kreativ: in Berlin - sugarplum fairy
påminner om sommardagar: En vän med en bil - Håkan Hellström
påminner om våren: F-word - Jens Lekman
påminner om en bra film: decode - Paramore
jag lyssnade på när jag var 15: different times - Her majesty
jag lyssnade på när jag var 17: oh, horatio - Tiger Lou
jag lyssnar på just nu: stuck in a hard place - Blue foundation

Kommentera inlägget här :