back and alive

Ja man ska väll skriva något här också..
Vårt internet har varit dött dom senaste dagarna, så jag har helt enkelt inte haft tillgång till att skriva här.

Men.. jag har ju varti sjuk också, svininfluesan (inte att leka med)... Fy vad jag mått dåligt av den skiten!
Så även om internet hade fungerat som det skulle så hade jag nog ändå inte varit så aktiv.

Nu börjar jag dock piggna till och det är sjuuuukt glad för!
Har legat som en död mask i sängen 24-7

Får dock se när jag beger mig till skolan igen, tippar på onsdag!

Kommentarer :

#1: camilla

Fel att vara hemma hela veckan då så du är säker på att de inte smittar:P du går ju ba till tors anyway

skriven
#2: camilla

Fel att vara hemma hela veckan då så du är säker på att de inte smittar:P du går ju ba till tors anyway

skriven

Kommentera inlägget här :