udda

Gårdagen varr lite udda. Jag, Camilla och Ewe tog vårt pick och pack och begav oss till stan (där allt händer?) i brist på annat. Väl inne i stan så gick vi först på max där vi satt ett tag sedan blev det hamnen. Åh, hamnen är bra fin den va, jag skulle lätt vilja bo i dom där snygga lägenheterna som är där nere, dom är ju fräscha liksom. Men i alla fall, vi satt där och delade på en varm cider, den smakade som saft. Och så lyssnade vi på deppiga låtar och pratade på om massa. Tror vi glömde hur kallt det egentligen var för en stund. Fin kväll var det i alla fall. Men men, runt 12 snåret gick vi i alla fall till subway, såg både det ena och det andra.. Mycket krog människor ute. MEN efter subway gick ju jag iväg och träffa en viss filur. Det var roooligt, inte var dag så att säga. Sen efter att jag stått och snackat med han i cirka 20 minuter eller nått, så kom Sajmon och hämta mig och girlsen och vi begav oss hem igen. Ja kvällen blev ju inte som vi tänkt, men men, ibland blir det så.


Kommentera inlägget här :