Lie lie die


Maja Ivarsson och Ashlee simpson. Dom båda har så sjukt snyggt frissyr, eller aa, hade?
Tveksamt om dom fortfarande ser ut sådär.

Jag sitter och lyssnar på Johnossi, förjävla bra som alltid. Uppdaterar ipoden lite också. Egentligen borde jag plugga och packa kanske, eller njaa, packa hinner jag nog med imorgon.

Var in till birsta en sväng förut och köpte förnödenheter till Berlin, eller ja.. sånt som det är bristvara på. Strumpor, leggings och en foundation blev det. Och en sväng på donken, men den talar vi tyst om.

BTW. NU vill jag fan bli medlem på lookbook. Besöker lookbook flera gånger om dagen och har jag gjort det en väääldans lång tid nu. Vill ju kunna kommentera alla snygga pojkar och flickor där!!! och lägga ut någon egen look kanske. Men ja, känns lite drygt att man måste ha antingen en inbjudan eller smöra åt sig medlemsskap.
Jaja. vi får se hur det artar sig.

Kommentarer :

#1: eveline

birsta som i sundsvall? ;)

jo såklart, jag skickar en lookbook invitation right away!

skriven
#2: eveline

så lite så! hoppas på att få se några snygga outfits nu då;) hihi.

jag bor också i sundsvall :)

skriven

Kommentera inlägget här :