brist-på-annat

Egoist javisst!

Satt och tittade igenom mina bilder på datorn, så jag kom på att jag kan slänga upp lite bilder här på hur jag har sett ut klädesmässigt oså under en tid. Orkar dock inte lägga bilderna i någon speciell ordning. Haha jag säger då det jag, vissa bilder är bra skrattretande.



1. Den tiden då jag älskade svart och rött. Vilket jag fortfarande gör, men lite mer diskret.
2. sommaren.. 08, helt OK.
3. Början eller slutet av sommaren 08
4.Början av sommaren 08
5.Sommar 08, brunis
6.Öhm, 07 någon gång, vintern?
7. Våren 08 tror jag.
8. Rosa.. eh, början på sommaren 08
9. Sommar 08

Mykcet från sommaren 08 haha, skit samma!
Har så mycket roliga bilder på datorn, men kan ju inte lägga upp alla, det går ju inte för sig.
HAHAH
roligt

Kommentarer :

#1: Anonym

back to blond please

skriven

Kommentera inlägget här :