midsommar

Sjusovarn Lina! Mamma väckte mig 14.00... he he he.
Ja jag tycker om att sova, men jag var vaken bra länge också, låg vaken till efter 5.

Igår vare då midsommar ja, blev först som vanligt firande hos moster, med god mat och allt det där.
Sedan kom Camilla och Martina och plockade upp mig och vi drog ut till Tynderö på fest.
Jääävlar vad folk det var där, alla möjliga typer också. Men jag och Camilla hade lite roligt ändå.
Vi dansade och hade oss trots att DJ:n sög. Camilla tog några svängomer med some boys, plus en fin liten faceplant... nee inte faceplant, men på golvet hamnade hon. Vi skyller på det hala golvet, eller Camillas höga skor. haha.

Väl hemma så kunde jag fan i mig inte sova, det snurrade som bara den i skallen på mig. Det var anledningen till att jag låg vaken hela natten typ.

Idag vill jag bara ta det lugnt, spela lite the sims 3 kanske och se någon film sådär.

Kommentarer :

#1: evelinanana

sv: Ni verkade ju ha kul ändå ;) hihi

det vill jag också, tänk vad långt vi måste gå annars för att hitta nån plats, vi får prata lite mer om det!

skriven

Kommentera inlägget här :