det var det

Skolan får mig att må psykiskt dåligt. Jag menar, det tär ju på en så man vill bara gå under.  Har kanske mig själv att skylla ibland om jag skjuter upp en inlämning till sista dagen men ändå, det hör inte hit.

Gjorde sista inlämningen för år 2 idag. Känns sjukt skönt. Men när jag satt där fick jag lite panik, jag hade inte en aning om vad jag skulle skriva, fattade ingenting av instruktionerna direkt. Så jag skrapade bara ihop något och tänkte "skit samma, det lär inte påverka mitt betyg och nästa år kommer jag inte läsa det här ämnena".  Men samtidigt vill man ju kunna prestera, var lite nära att bryta ihop där ett tag för att det stod still i mitt huvud, gråten var inte långt bort. Fan va patetiskt egentligen. Skolan är väll fan det sista som ska få en att må dåligt?? Så nej, jag ska inte grubbla över att den där inlämningen blev skit, nej jag ska istället tänka att det var det sista jag gjorde och att jag nu äntligen har en härlig sommar att se fram emot!

WOHO
Lider kanske av Borderline
ha ha ha
Nej...

Kommentera inlägget här :