Storsjöyran

Efter många om och men så blir det yran ändå!
Imorgon lördag drar jag Camilla och Martina upp, det blir nog kalas ändå.
Faaast att jag inte får se Mew som spelar ikväll, fy, det mår jag dåligt över.. Ett av mina favoritband ju..
Men jag kommer över det. Kul att åka dit i alla fall än att bara vara hemma hela helgen, med tanke på att jag börjar
jobba på måndag så vill jag göra något kul!

Blir ju några bra artister att se imorgon i alla fall.
*Parken!! wiie, andra gången gilt, på PL när vi såg han så avbröts hans spelning och jag och Camilla gick därifrån så vi missade dom två bästa låtarna... surt.
*Hello saferide
*Dead by April
*Anna Järvinen
(Skulle vart Anna Ternheim men hon spelade igår...)
Samt Amy Macdonald och Lady Gaga, inge stort fan av dom, men med tanke på att dom är internationella artister så kan det bli skoj.


Parken på P&L, hans spelning avbröts för det var brandalarm eller nåt.
Det var så jävla varmt så man höll på dö, så jag och Camilla gick tillbaka till
campingen för vi trodde inte han skulle fortsätta spela, vilket han gjorde lite senare...
och då spelade han åt helvete med himlen och du har varit vilsen Lisa..
dom två låtarna vi ville höra.

Kommentera inlägget här :