I'm alive

Back to reality.
Nu var det några dagar sedan jag uppdaterad, wooopsi. MEN vad kan jag uppdatera er om..
VAD har hänt dom senaste dagarna?
Var på biopremiären av Harry Potter, tycker filmen var riktigt bra faktiskt, många roliga scener.

Sen har det inte hänt så mycket annat, jag har typ varit bort kopplad från omvärlden.
Kort och gott: Jag har spelat sims som en jävla idiot... Lite spelberoende har blivit, skäms Lina.

Fan va det har åskat dom senaste dagarna då.. inte nådigt.
jajaja
Hoppas det sker något roligt i helgen... annars kan man ju alltid spela sims............
he he he

Just nu sitter jag vid "simsdatorn" såå jag tog mig tiden att kolla igenom alla mina gamla bilder från förr.
Jag säger bara... Oh my...


Haha! dom två första är typ ifrån 8an-9an eller tidigare och sista, emobilden är från ettan i gymnasiet.
ja hua

Kommentarer :

#1: Dansk

En gång emo, alltid emo :)

skriven

Kommentera inlägget här :