Dr martens

Det känns som höst, vädret har ju varit såhär dystert i flera dagar nu..
Hmm, men sommaren kommer nog tillbaka snart. Är inte riktigt redo för höst än.

På sätt och vis är hösten speciell, min favorit årstid litegrann tror jag... eller ja.. joo det kan nog vara så.
Men än vill jag inte ha den.

Till hösten hade jag tänkt införskaffa mig ett par Dr martens. Hur grymma är inte dom?
Tegelstenar till skor, men ack så snygga. Dom ser inte så snygga ut när man bara ser själva skon
Men PÅ, ååh då är dom allt speciella.


Snygging Agyness har massa dr martens i alla möjliga färger. Själv hade jag tänkt mig ett par svarta.
Lite osis att dom ska kosta närmare 1500 kronor

Kommentarer :

#1: Ämma

Oh asså jag vill ha knallråsa Dr martens , skulle vara asgrymt mke mörka jeans!

skriven

Kommentera inlägget här :